Als HR-medewerker wil je alle medewerkers, mede vanuit goed werkgeverschap, van goede en passende mobiliteitsopties voorzien in jullie mobiliteitsbeleid. Maar een uitgebreid mobiliteitsbeleid kan leiden tot een complexe en tijdrovende administratieve last. Shuttel voorziet in specifieke mobiliteitsoplossingen en regelt de administratieve taken binnen één mobiliteitsplatform.
Bij Shuttel begrijpen we de uitdagingen van mobiliteit voor jou als HR-medewerker. Daarom zijn wij er voor jou. We bieden een allesomvattende mobiliteitsoplossing, waarmee je gesteund en gefaciliteerd wordt in het opzetten van een mobiliteitsbeleid. Je krijgt niet alleen de technische oplossingen die je nodig hebt, maar we zijn vooral de ervaren sparringpartner om je mobiliteitsbeleid ook echt succesvol te maken. Jij staat als eindverantwoordelijke aan het roer. Zie Shuttel als een strategische mobiliteitspartner die adviseert en ondersteunt. Hoe fijn is dat?
Hoeveel affiniteit we ook hebben met HR, we zijn er natuurlijk ook voor de andere afdelingen binnen jullie organisatie. Zo bieden we veel voordelen voor afdelingen als finance, payroll en CSRD. Deze voordelen kun je vinden op de onderstaande pagina’s.
Zo veel mensen, zo veel wensen. Dat de mobiliteitsbehoeften uiteenlopen weet jij bij HR als geen ander. Wil de ene medewerker steevast met de trein reizen, maar pakt de ander op een zonnige dag liever de fiets naar kantoor? Geen probleem. Met Shuttel kunnen jouw medewerkers altijd kiezen voor het vervoermiddel dat op dat moment het beste bij hen past. Dat is nog eens flexibele mobiliteit!
Selecteer een blok
Met Shuttel reizen jouw medewerkers eenvoudig met hun eigen auto, fiets, scooter of benenwagen tegen de juiste reiskostenvergoeding.
De handige Shuttel mobiliteitskaart geeft medewerkers toegang tot al het openbaar vervoer van Nederland, net als een OV-chipkaart. En het saldo hoeft nooit te worden aangevuld; de kaart is altijd klaar om te gebruiken.
Zakelijke deelvervoer kan bijdragen aan flexibele en duurzame mobiliteit. Met Shuttel maken je medewerkers gebruik van meer dan 10.000 deelauto’s en -scooters van onze partners MyWheels, CHECK en Greenwheels.
Met Shuttel kunnen je medewerkers zelf moeiteloos hun thuiswerkdagen registreren en worden de vergoedingen makkelijk in je payrollsysteem verwerkt.
Het lanceren van een mobiliteitsoplossing binnen je organisatie heeft impact. Dit proces moet vlekkeloos verlopen en daarom ondersteunen wij hierbij. Met ons vijf-stappen-plan garanderen wij een soepele en succesvolle implementatie.
Shuttel koppelt direct met de meeste HR-systemen. Dankzij deze integratie kun jij als organisatie 100% veilig personeelswijzigingen toepassen en veranderingen invoeren binnen de mobiliteitsgroepen. De realtime koppeling herkent onmiddellijk wijzigingen in relevante personeelsgegevens en neemt deze automatisch over vanuit het HR-systeem. De processen zijn dus volledig geautomatiseerd.
Binnen HR heb je al genoeg administratie om je druk over te maken. Daarom regelt Shuttel al je administratieve taken binnen één overzichtelijk mobiliteitsplatform. Voor alle vormen van mobiliteit gebruiken je medewerkers één mobiliteitskaart met bijbehorende Shuttel mobiliteitsapp. Met deze tools is de administratie van alle reizen zo geregeld.
Shuttel is voor jou als HR-medewerker dé oplossing voor al je uitdagingen rondom mobiliteit. Voor ons gaat mobiliteit om meer dan alleen van A naar B komen. We denken dat je ook bezig bent met onderstaande thema’s.
Met meer dan 10 jaar ervaring in mobiliteit en een klantenbestand van 125+ bedrijven, weten wij precies wat er speelt en wat HR nodig heeft om ervoor te zorgen dat de mobiliteit goed geregeld is. Ruim 250.000 gebruikers reizen dagelijks met Shuttel naar hun werk of zakelijke afspraak.
Neem vrijblijvend contact op met één van onze ervaren mobiliteitsadviseurs.
Bij Shuttel begrijpen we dat elke organisatie uniek is en unieke behoeften heeft op het gebied van mobiliteit. Daarom denken we graag met jullie mee over bepaalde mobiliteitsvraagstukken en leveren we altijd maatwerk. Samen kijken we naar jullie specifieke doelstellingen, mogelijkheden en invulling van jullie mobiliteitsbeleid. Zo komen we uiteindelijk bij een oplossing die past bij jullie organisatie.
Shuttel koppelt naadloos met HR-systemen zoals SAP, ADP, AFAS, Exact, Fourvision, HR2day, Unit4 en Visma/Rae. Gebruiken jullie een andere HR-software? Geen probleem. Shuttel kan in principe met alle software koppelen. Neem gerust contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
Zeker. Uiteindelijk is het uiteraard aan de medewerkers zelf welke keuzes zij maken op het gebied van mobiliteit. Maar met Shuttel heb je als organisatie wel alle handvatten om je medewerkers te stimuleren om keuzes te maken die gezond en duurzaam zijn. Denk bijvoorbeeld aan de keuze om fietsvergoedingen hoger te maken, waardoor het voor medewerkers aantrekkelijker wordt om met de fiets naar het werk te gaan en de auto te laten staan. Ook de mogelijkheid tot deelfietsen en -scooters stimuleert medewerkers om vaker met het ov te reizen en de deelfiets of -scooter te gebruiken voor de ‘last mile’ naar het werk. Zo is de kans groter dat ze de auto vaker laten staan.
De implementatie van een nieuw mobiliteitsbeleid heeft veel impact op een organisatie. Maar dankzij onze 10 jaar ervaring, waarin wij bij meer dan 125 grootzakelijke klanten succesvol een mobiliteitsbeleid hebben geïmplementeerd, weten we hoe dit het beste kan worden aangepakt. Dankzij ons beproefde vijf-stappen-plan kan jouw organisatie ook vlekkeloos de overstap maken naar mobiliteit met Shuttel.
Fijn dat je enthousiast bent over Shuttel! De keuze voor een mobiliteitspartner kan best een drempel zijn. Met 10 jaar ervaring kunnen we wel stellen dat wij dé partner zijn in mobiliteitsbeleid, duurzaamheid en wet- en regelgeving. Dat maakt ons het perfecte verlengstuk van jullie HR-afdeling en een waardevolle partner voor jullie bedrijf. Wij bieden ook veel voordelen voor de andere afdelingen binnen jouw organisatie. Kijk bijvoorbeeld eens op onze pagina’s voor Finance, Payroll of CSR.