IN CONTROLE

Mobiliteitsoplossingen voor finance

Er komt heel wat kijken bij de invoering van een nieuw mobiliteitsbeleid. Het vraagt van medewerkers dat zij het nieuwe beleid adopteren en naleven. Het gebeurt echter regelmatig dat werknemers afwijken van de gemaakte afspraken. Om onnodige kosten te voorkomen, is het belangrijk om hier als werkgever zicht op te hebben. Vanuit finance weet jij dat er al genoeg financiële administratie is. Een mobiliteitsoplossing zou de druk hierop niet nog meer moeten verhogen. Daarom helpt Shuttel om grip op kosten te houden.

Werken bij Shuttel vacatures
Vitaal mobiliteitsbeleid
ONDERSTEUNING

Beheers het budget voor mobiliteit met Shuttel

Shuttel helpt jouw organisatie bij de implementatie van een op maat gemaakt mobiliteitsbeleid. Maar daar blijft het niet bij. We begrijpen de uitdagingen van finance en dat het beleid rekening moet houden met het budget. Daarom bieden we veel mogelijkheden om het budget te monitoren en te voorkomen dat er onnodige mobiliteitskosten worden gemaakt. Met Shuttel beheers je het budget.

VOORDELEN

De strategische mobiliteitspartner voor finance

Met Shuttel kun je erop rekenen dat de kosten voor mobiliteit eenvoudig te beheren zijn, zonder te veel extra druk op de financiële administratie. We helpen niet alleen medewerkers aan flexibele mobiliteit, maar zijn er ook voor finance op de volgende manieren:

Selecteer een blok

Mobiliteitsoplossing Shuttel
ONBOARDING

Alle medewerkers eenvoudig op weg

Met ons onboardingtraject begeleiden we medewerkers stap voor stap. Via doelgerichte onboarding communicatie vertrekken we de nodige informatie in elke fase. Van het maken van de eerste reis tot het afhandelen van de administratie. We zorgen ervoor dat alle essentiële stappen behandeld worden om medewerkers vlot op weg te helpen. Zo zijn de afspraken voor iedereen duidelijk en worden onnodige kosten zo veel mogelijk voorkomen.

ALLES IN ORDE

Reisgedrag controleren

Vanuit finance wil je natuurlijk grip houden op de reiskosten. Shuttel helpt je hierbij. We bieden verschillende mogelijkheden om reisgedrag te controleren:

  • Approval flow declaraties
  • Verplicht reismotief toekennen
  • Uniek volgnummer per transactie
  • Steekproeven reisgedrag
  • Excessen rapportages
Werken bij Shuttel vacatures
AUTOMATISEREN

Financiële administratie geregeld

Wel zo makkelijk. Bij Shuttel krijg je alle mobiliteitskosten overzichtelijk op één factuur voor een eenvoudige financiële administratie. De abonnementsfee en gebruikskosten zijn gegroepeerd per kostenplaats.

Goed werkgeverschap mobiliteitsbeleid
IEDEREEN AAN BOORD

Ook interessant

Shuttel biedt voordelen voor meerdere afdelingen binnen jouw organisatie. Kijk bijvoorbeeld ook eens bij onderstaande pagina’s voor meer informatie:

EXPERTISE

Wie is Shuttel?

Met meer dan 10 jaar ervaring in mobiliteit en een klantenbestand van 125+ bedrijven, weten wij precies wat er speelt en wat finance nodig heeft om ervoor te zorgen dat de mobiliteit goed geregeld is. Ruim 250.000 gebruikers reizen dagelijks met Shuttel naar hun werk of zakelijke afspraak.

Werken bij Shuttel vacatures
CONTACT MET SALES

Ben je vanuit finance benieuwd hoe Shuttel jouw organisatie kan ondersteunen op het gebied van mobiliteit?

Neem vrijblijvend contact op met één van onze ervaren mobiliteitsadviseurs.

FAQ

Veelgestelde vragen

Bij Shuttel begrijpen we dat je vanuit finance graag grip op kosten wil houden. Wij bieden dan ook diverse methoden om te controleren of gemaakte kosten en aangevraagde vergoedingen wel terecht zijn. Denk hierbij aan een approval flow voor declaraties, het verplicht toekennen van een reismotief en steekproeven op reisgedrag. Deze tools helpen om ervoor te zorgen dat vergoedingen altijd in lijn zijn met het mobiliteitsbeleid en -budget.

Shuttel bundelt de kosten in één overzichtelijke factuur die zowel abonnementskosten als gebruikskosten per kostenplaats weergeeft. Dit maakt de zakelijke administratie eenvoudiger en biedt directe aansluiting op finance.

Shuttel biedt meerdere mogelijkheden om inzicht te krijgen in het reisgedrag van medewerkers en de bijbehorende reiskosten. Denk hierbij aan excessenrapportages en goedkeuringsflows voor declaraties. Met duidelijke monitoring en een compleet dashboard houden we het budget voor mobiliteit eenvoudig beheersbaar.